sobota, 30 kwietnia 2011

Bo to już … koniec: )

Witajcie moi drodzy!


Może wiecie, może nie, ale konkurs PAD na „Najlepszy blogg pisany przez młodego naukowca” jutro dobiega końca. Przez cały maj komisja konkursowa będzie oceniać naszą pracę.


Z jednej strony trochę mi smutno, że to już ostatni dzień, ale z drugiej strony, będę miała trochę więcej czasu na inne rzeczy. Bo jak sami pewnie zauważyliście, notki pojawiały się tu coraz rzadziej, co 3 – 4 dni, a marcu dodawałam jest praktycznie co drugi dzień.
Z tego miejsca, chciałabym serdecznie podziękować organizatorom, pomysłodawcom oraz moim kolegom, koleżankom – konkurentom – którzy motywowali mnie do lepszej pracy.


Jeśli chodzi właśnie to, to z całego serca życzę Wam powodzenia, i mam nadzieję, że Wasza praca zostanie doceniona.
W tym poście chciałabym również wspomnieć o źródłach, z których czerpałam inspiracji, a były to:


* Książki z serii Monstrrrualna erudycja:
- „Śmiertelne choroby”
- „Odlotowa geografia"
- „ Medyczny Misz Masz”

* „Sztuka nie tylko dla dzieci”
* różne czasopisma
* wiele stron WWW


Naprawdę polecam Wam te książki : ))
Już nie mogę doczekać się 1 czerwca! Być może uda mi się namówić tatę, aby pojechał ze mną na Konferencję w Gdyni, ponieważ bardzo chciałabym zobaczyć wykład Pana Jonathana Gardnera. Tak więc życzcie mi powodzenia w przekonywaniu taty : )
Nie będę pisać już więcej, gdyż mam wrażenie, że trochę przynudzam tymi moimi rozczuleniami ;D W każdym razie, cieszę się, że mogłam wziąć udział w tym konkursie, bo dzięki niemu zdobyłam całkiem sporo wiedzy.
Mam jeszcze prośbę do Komisji, aby posty były czytane od końca (od najstarszych) : )
Powodzenia życzę innym bloggerom, a czytelnikom miłego weekendu.


Sama szykuję się do urodzin, które obchodzę 3 maja : )
Na koniec, żartobliwie dodam, jak to powiedział jeden z poetów – Witold Gombrowicz – Koniec i bomba, kto czytał ten trąba ; ))
Pozdrawiam wszystkich bardzo, bardzo serdecznie i życzę dobrej nocy!


Marianna